пʼятницю, 19 липня 2019 р.

Розвиток зеленого туризму

18 липня 2019 р. на базі бібліотеки-філіалу с.Пробіжна за ініціативи відділу культури, туризму, національностей та релігій Чортківської РДА пройшов районний семінар «Розвиток сільського зеленого та еногастрономічного туризму. Про розвиток зеленого туризму у сільській місцевості розповіла головний спеціаліст відділу культури Мельник М. П. 
Про історію села Пробіжни та етнографічний фестиваль, який проходить у селі "До пробіжнянської куми на смачні пироги!", розповіли зав. бібліотекою Гейда І. О. та директор місцевого СБК 
Вергун Б. М.
Присутні мали змогу переглянути презентації про "Розвиток зеленого туризму", "Історія села Пробіжна" та відео про свято "До пробіжнянської куми на смачні пироги!




"

1 коментар:

  1. Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.

    ВідповістиВидалити